domingo, 20 de diciembre de 2015

COLOCAR A AMNISTIA E OS DIREITOS E LIBERDADES NO CENTRO DO DEBATE


No passado 4 de dezembro botou a andar formalmente a campanha eleitoral para as Eleiçons Gerais do 20D. O certo é que na prática levamos todo o ano 2015 de contínua campanha eleitoral; meses nos que as diferentes forças políticas levam fazendo públicas as suas propostas de melhora ou mudança da situaçom atual que se vive no Estado espanhol.

No entanto, polos motivos que seja, um tema que desde o CSRP achamos elementar está sendo passado maioritariamente por alto. Estamos a falar da amnistia para as presas políticas e sociais, a derogaçom da legislaçom repressiva ao completo (nom só a aprovada na última legislatura) e a anulaçom de todos os processos judiciais abertos por mor de qualquer açom política, social ou sindical encaminhada à consecuçom de direitos e benefícios para a maioria da populaçom.

Os efetos da repressom suponhem um drama social e umha injeçom de medo dirigida a calarmos e consentirmos todas as injustiças que vivemos no dia a dia. Mentres sigam encerradas e torturadas centos de presas políticas por defender as suas ideias, nom seremos livres. Mentres sigam encerradas e torturadas dúzias de miles de presas sociais como consequência da sua situaçom pobreça e marginalidade, tampouco. Mentres centos de pessoas sigam à espera de um juízo que as poderá levar ao cárcere ou a pagar importantes quantidades de dinheiro por protestar, o mesmo. E sem essa liberdade, sem a garantia de podermos-nos defender das injustiças e preservar a nossa sobrevivência, qualquer discurso de mudança ficará só em palavras bonitas.

Por todo isto, desde o CSRP consideramos imprescindível umha presom social que caminhe na direçom de acabar com toda essa repressom e conseguir a amnistia. É um tema capital que deve ser abordado ao mesmo nível que outras questons de primeira ordem. Nom podemos permitir que se mostre como secundário ou se óbvie por completo algo que afeta tam diretamente à vida de tanta gente.
Sem baleirar as cárceres e fazer da legislaçom repressiva e os sumários dos juízos políticos papel molhado, nom haverá mudança real.

Forcemos que se fale do tema, coloquemo-lo no centro do debate político.

No hay comentarios:

Publicar un comentario