miércoles, 11 de noviembre de 2015

QUINCE MESES DE PRISOM POR DEFENDER UM ENSINO DE QUALIDADE


O CSRP estivo hoje formando parte das dúzias de solidárias que se concentrárom ante o julgado das Fontinhas em solidariedade com Mário, Atanes e Aarom, que fôrom julgados por protestar ante a presença de Feijóo na USC no curso passado.

Ante a dificultade de defender-se frente as acusaçons policiais, que figuravam como de costume como prova irrefutável e com presunçom de veracidade, o caso saldou-se com um pacto polo qual aceitam umha condena de 15 meses de cárcere cada um e distintas compensaçons económicas.

Desde o CSRP valoramos positivamente a resposta solidária que se deu neste caso e, mália estarmos tranquilas sabendo que é provável que finalmente os companheiros nom ingressarem na prisom, nom podemos deixar de mostrar a nossa perplexidade e indignaçom ao ver o grao de repressom ao que está chegando este estado, que se permite infligir penas de prisom ante a mínima protesta, pondo o umbral cada vez mais baixo à hora de aplicar toda a sua maquinária repressiva sobre quem se atreve a denunciar os seus abusos. No entanto, nom conseguirám o seu propósito de amedrontar, só cabe responder perseverando em organizar a luita e a solidariedade.


Todo o nosso apoio a Mário, Atanes e Aarom!
Nom nos calarám!

No hay comentarios:

Publicar un comentario